Kampüs hayatından kopmadan harçlığını çıkarman mümkün!

Öğrencilerimiz ilgi alanları çerçevesinde, güvenli bir atmosferde çalışma deneyimi kazanıyor.

* Kimler Kısmi Zamanlı Olarak Çalışabilir?

– Sinop Üniversitesinde öğrenim gören, yönergemiz 7. maddede belirtilen şartları taşıyan öğrencilerimiz kısmi zamanlı olarak çalışabilir.

* Ne Kadar Gelir Elde Edebilirim?

– Öğrencilerimiz bir saatlik çalışma karşılığı, her yıl belirlenen günlük brüt asgari ücretin (16 yaşından büyükler için) dörtte birini geçmemek üzere Üniversitemizce belirlenir. Örneğin; öğrencilerimiz 2023 yılı için 24 saat aylık çalışma karşılığı yürürlükteki asgari ücretin saat karşılığıyla çarpılarak çarpım sonucu 1.341,45 TL gelir elde etmektedir. Öğrencilerimizin ders yoğunluğu, sosyal aktiviteleri düşünülerek günlük en fazla 5 saat, haftada en fazla 15 saat, ayda toplam en fazla 60 saat ile sınırlandırılmıştır.

* Çalışıyor Olmamın Ailemden Aldığım Hakları Ortadan Kaldırır Mı?

– Öğrencilerimiz elde ettikleri bu gelir nedeni ile sahip oldukları burs veya aylık haklarından mahrum olmazlar. Öğrencilerimiz için çalışma dönemlerinde sosyal güvenlik yönünden iş kazası ve meslek hastalığı hükümleri uygulanır. (yönergemiz 10. madde 6. fıkra)

* Nerelerde Çalışabilirim, Nasıl ve Ne Zaman Başvuru Yapabilirim?

– Genelde ekim ayı başında olmak üzere, ihtiyaç olan zamanlarda Üniversitemiz web sayfasında ve kısmi zamanlı öğrenci çalıştıracak birimlerin ilan panolarında diğer detaylar ile ilan edilir. (Yönergemiz 6. madde)

-Başvurular ilan detaylarına uygun şekilde olmalıdır. Öğrencilerimiz İlk başvurularını çalışmak istedikleri birime yapmaları gerekmektedir. Ayrıca işe giriş işlemlerinin yapılabilmesi için istenen belgeleri SKSDB teslim etmeleri gerekmektedir. (Yönergemiz 8. madde)

Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştıracak Birimlerimiz;  
Aşağıda örneği bulunan devam çizelgesini düzenli olarak öğrencilere imzalatmalı ve puantaj çizelgesini buna bağlı olarak Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na göndermesi gerekmektedir. Öğrenci çalışma dönemi ayının 15’inden takip eden ayın 14′ ü olacak şekildedir. Puantajlar en geç her ayın 20’sine kadar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na gönderilmesi gerekmektedir.

Buna göre ödemeler her ayın 25’ine kadar öğrencilerimize yapılacaktır.

Kısmi Zamanlı Öğrenci İş Akış Şeması için tıklayınız.

İlgili Personellerimiz;

  • Merve ERCAN – Büro Personeli – 4518
  • Gamze ÇAKMAKLI – Sağlık Teknisyeni – 4568